Ligt de procuratie van uw facturen goed vast?

Meer weten?

Facturatieproces anno 2020

Tijdens de huidige Coronacrisis is het proces voor het verwerken en goedkeuren van binnenkomende facturen extra relevant geworden. Nieuwe werksituaties doen zich voor, zonder de vertrouwde faciliteiten op kantoor.

Worden uw inkoopfacturen en declaraties nog efficiënt verwerkt?

• Gaan de facturen nog op papier of via e-mail rond in uw organisatie?

• Worden de controles en accordering wel door de juiste personen uitgevoerd?

• Worden de facturen tijdig betaald?

• Heeft u altijd en overal inzicht in waar de factuur zich in het proces bevindt?

Papierstromen zijn tegenwoordig geen oplossing meer. Ook het mailen van de facturen zal niet efficiënt werken. Belangrijker nog, met het oog op spookfacturen en CEO-fraude is dit ernstig af te raden.

Wij bieden hiervoor de oplossing

De binnenkomende facturen en declaraties worden op één e-mailadres ontvangen en bepaalde kenmerken worden automatisch herkend (OCR). Vervolgens verschijnen de facturen in een workflow en worden ze automatisch bij de juiste personen aangeboden totdat alle vastgelegde goedkeuringen gedaan zijn en er uiteindelijk betaald kan worden.

Het gehele proces loopt via de cloud en is overal ter wereld toegankelijk via een webbrowser op PC, tablet of smartphone. U voldoet te allen tijde aan de wettelijke bewaartermijn en de facturen zijn ook naderhand beschikbaar voor raadpleging in het digitale dossier.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek omtrent de mogelijkheden!

This is some text inside of a div block.
Voor meer details over onze dienstverlening of om een specifiek proces binnen uw organisatie te bespreken kunt u met ons contact opnemen.